Agrarische portaal

Op maat gemaakt voor de agrarische sector

Specifiek voor de agrarische sector heeft Idas een totaal oplossing ontwikkeld voor agrarische bedrijven, leveranciers, en cooperaties.

Deze totaal oplossing bestaat uit de onderstaande componenten:

  1. Publieke website
  2. Klantportaal die alleen toegankelijk is voor klanten, adviseurs en leveranciers
  3. Bestel app (IOS & Android App)
  4. Koppeling (API) met de bestaande backoffices CRM of ERP (MS Dynamics, Exact, Unit4, AS400);

Data voor boeren

Boerverstand en intuitie is niet voldoende, boeren vragen om meer digitalisering en data. Veel platforms en software oplossingen 'praten' niet met elkaar. Ze worden gedwongen om data te delen en moeten op verschillende platforms inloggen om hun data te zien en beheren. Of ze moeten zelf gaan bellen of mailen... Idas wil het de boeren, agrarische bedrijven, coorporaties, leveranciers en vervoerders makkelijk maken:
 

  • Een centrale plek waar de teler zijn gegevens kan inzien en beheren;
  • 24 / 7 en op elke plek online bestellen van agrarische producten;
  • Kennisplatform: door middel van educatie, onderzoek en informatie-uitwisseling kunnen landbouwers en agrarische bedrijven bijvoorbeeld meer leren over bodemgezondheid, waterbeheer, duurzaamheid;
  • Kosten besparen: door betere toegang tot informatie en efficiëntere bedrijfsvoering kunnen landbouwers en agrarische bedrijven ook economische voordelen behalen. Dit kan bijvoorbeeld leiden tot hogere opbrengsten, lagere kosten en meer winstgevendheid.
     

Vraag een demo aan

Kenmerken

  • Totaal oplossing: website, klantportaal en bestel app
  • Uitgebreid rollen systeem voor: telers, adviseurs, logistiek, management
  • Integratie met App (IOS & Anroid)
  • Zelf te beheren op basis van eenvoudig en intuïtief CMS
  • Standaard koppeling met Dacom, AgroVision, CTGB
  • Self Service Systeem




Waarom een self service portal voor boeren?

Een self service portal is een online platform dat agrarische bedrijven in staat stelt om zelf zaken online te regelen, beheren en informatie op te vragen, zonder tussenkomst van een medewerker... een win-win situatie voor zowel klanten als bedrijven, omdat het de efficiëntie verhoogt, de klantervaring verbetert, de gegevensbeheer verbetert en kosten bespaart.

Vraag een demo aan

Features

  • Online bestellen agrarische producten
  • Activeren & inloggen telers
  • Logistieke planning (drag & drop)
  • Mineralenoverzicht
  • Kniptormonitor
  • Lijsten (meststoffen, werkzame stof, etc.);
  • Koppeling Dacom, Agrovision
  • Mijn facturen
  • Advies en bouwplannen
  • Teler gegevens inzien en wijzigen;
  • Bestel app (IOS & Android)
  • Mijn oogst
  • Kennisbank
  • Licentie beheer (GBM, SKAL)

Meer weten? Neem dan contact op!

Vul ons contactformulier in op de contactpagina of bel direct met één van onze collega's op 055 - 576 89 45