Klantportaal

Verbeterde klanttevredenheid

Een klantportaal biedt klanten de mogelijkheid om op elk moment van de dag toegang te krijgen tot hun accountinformatie, producten en diensten. Dit zorgt voor een verbeterde klanttevredenheid omdat klanten zich meer betrokken voelen bij het bedrijf en meer controle hebben over hun eigen accountinformatie.

Efficiëntie en kostenbesparing

Helpt bedrijven helpen om efficiënter te werken en kosten te besparen door de hoeveelheid papierwerk en menselijke tussenkomst te verminderen. Klanten kunnen bijvoorbeeld zelf hun gegevens inzien en bijwerken, wat minder tijd en middelen kost voor het bedrijf.

Klanten hebben direct toegang tot een breed scala aan informatie via een klantportaal, zoals productinformatie, overzichten facturen, veelgestelde vragen etc. Dit kan klanten helpen bij het nemen van beslissingen over aankopen en kan hen helpen bij het oplossen van problemen zonder contact op te nemen met het bedrijf.

 

Vraag een demo aan

Kenmerken

  • Koppeling met backoffice Afas, Exact, Dynamics...
  • Online bestellen van producten
  • Inzicht in aankopen, betalingen, abonnement(en), bestellingen...
  • 24/7 beschikbaar... en overal....
  • Minder administratieve lasten
  • Toegang op basis van rollen en rechten


Waarom alles zelf doen als je klanten het zelf kunnen.

Klanten online laten bestellen en betalen? Online bestellen biedt klanten gemak, meer keuzemogelijkheden, lagere prijzen en snellere levering, wat kan leiden tot een beter proces, minder fouten en meer tevreden klanten.

Vraag een demo aan

Features

  • Verschillende dashboards
  • Automatische betalingen met iDeal
  • Zelf formulieren bouwen
  • Persoonlijke online omgeving
  • Overzichten en rapporten
  • Kennisbank en veel gestelde vragen
  • Online bestellen
  • Alle productinformatie online

Meer weten? Neem dan contact op!

Vul ons contactformulier in op de contactpagina of bel direct met één van onze collega's op 055 - 576 89 45