Mijn omgeving

Verhoog je klanttevredenheid met een MijnOmgeving

Welke bedrijf heeft tegenwoordig geen MijnOmgeving. Bijne alle diensten die wij tegenwoordig afnemen zijn gekoppeld aan een MijnOmgeving. Kijk bijvoorbeeld eens naar KPN, ANWB, MijnOverheid, Ziggo, Unive, Vodafone etc. Even een account aanmaken en je hebt inzicht in al je gegevens en je kunt alles zelf beheren en wijzigen. 

 

 

De voordelen van een Mijn omgeving

Direct toegang tot informatie en diensten die door een bedrijf worden aangeboden, daar worden klant bij van. Ze hoeven niet te bellen en eindeloos te wachten tot ze een callcenter medewerker aan de lijn hebben. Geen chatbot die na 10 pogingen nog niet begrijpt wat je bedoelt... en direct mailen dat kan tegenwoordig eigenlijk nooit meer.
 

Voordelen van een MijnOmgeving op een rij:

  • Kostenbesparingen: Een MijnOmgeving kan het aantal telefoontjes en e-mails verminderen dat het bedrijf ontvangt, omdat klanten zelf veel informatie kunnen vinden en taken kunnen uitvoeren via het portaal;
  • Betere communicatie: Met een MijnOmgeving kunnen bedrijven efficiënter en effectiever communiceren met klanten, bijvoorbeeld door belangrijke aankondigingen te plaatsen of nieuwsbrieven te versturen;
  • Verbeterde klanttevredenheid: Een MijnOmgeving biedt klanten gemakkelijke toegang tot informatie en diensten, waardoor ze sneller antwoorden op hun vragen kunnen vinden en problemen kunnen oplossen;
  • Efficiëntie: Met een MijnOmgeving kunnen klanten zelf bepaalde taken uitvoeren, zoals het bekijken van hun facturen en het plaatsen van bestellingen, zonder dat ze hoeven te wachten op de hulp van een medewerker;
  • Personalisatie: Een MijnOmgeving kan worden gebruikt om klantgegevens op te slaan en te gebruiken om gepersonaliseerde aanbevelingen en aanbiedingen te doen.

 

Vraag een demo aan

Kenmerken & facts

  • Modulaire functionaliteit
  • Registreren en inloggen
  • Minder telefoon en mail
  • Alle gegevens en informatie één plek
  • Altijd en overal beschikbaar... ook 's avonds
  • Volledige Self Service




Een MijnOmgeving voor uw bedrijf laten ontwikkelen?

Het ontwikkelen van een MijnOmgeving is niet alleen een technisch verhaal. Een bedrijf heeft altijd zijn eigen processen en transacties. Idas heeft deze trajecten al vaken doorlopen en weet wat er bij komt kijken... aansluiten op een bestaande backoffice... bestaande gebruikers opnieuw laten activeren en inloggen... Wij helpen je stap voor stap bij dit proces....

Ons plan van aanpak weten?

Functionaliteit

  • Aanmelden en inloggen
  • Faq en kennisbank
  • Inzicht in abonnementen, diensten en bestellingen
  • 24/7 beschikbaar... en overal....
  • Minder administratieve lasten
  • Gegevens inzien en wijzigen

Meer weten? Neem dan contact op!

Vul ons contactformulier in op de contactpagina of bel direct met één van onze collega's op 055 - 576 89 45